GEDICHT LENTE ISAAC

 gedicht lente

wat hoor ik wat hoor ik

de lente in mijn oren.

duizend geluiden

die ik wel moet horen .

ik draag geen sjaal

het word weer wakker allemaal.

het meer zit naar mij te turen

dus zal de lente lang duren

bloemen zie ik alweer opgroeien

die straks gaan bloeien

de winter was heel lang en duister.

met af en toe gefluister

de lente is leuk

en ik lig in een deuk

wespen en bijen

al zoemend in rijen

de zon is een schat

het meer wordt een bad

ik hoor vogels fluiten

door de ruiten

ik zie de blauwe lucht door het plafond

ik kijk door de muur naar het groen gazon

zelfs als ik in slaap val

zie ik de lente overal


isaac teljeur*


* het gedicht is helemaal zelf bedacht, geschreven en getypt.

                                                                                                                                                                                                                                                          

Reacties

Populaire posts van deze blog

STRIJD

DE CHAOS VAN EEN DOORSNEE WEEK

KNAKWORSTEN