MOOIE PLAATS

 

Een blog van Aaron
 
we staan op een mooie camperplaats.    we moesten school doen.    dat was leuk .    een halve dag.   en daarna stikkers plakken.  de kippen lopen 
 om de camper heen we  vonden ze lieve  kippen maar ze kregen  soms wel een tik  ov nee  een trap    
 en elke dag kijk ik in      het  kippenhok  of daar  al eieren  liggen    en  ja daar lagen ze.    
 en een doosje  zoeken  7 snoepjes zaten  erin.      12 kippen en een haan die haan doet  niks   maar  die kippen    
 die maken mooie  eieren 
   
   
maar we  hadden van de eigenaar  een doosje caakjes  er zaten 6%  caakjes  in 
 dat was lekker ! maar ook aardig. Vijf sterren krijgen ze & dat is nog maar net wat ze nodig hebben.
 
ze hebben ook een zwembad daar hebben we elke dag geswommen. maartje heeft vandaag geswommen dat vind ze erg leuk. 
 ik vond het water eerst koud maar toen ik er in was was het heel lekker warm en toen was ik er aan gewent. ze hebben ook speelgoet daar mag je gebruik van maken. het zijn aardige mensen.
 
er kwam weer een nederlandse camper aan daarvoor heb ik nog de affal weggebracht. de zon schijnt heel vel we verbranden enorm. 
 nee hoor we worden alleen maar bruin. Je heb hier een heel mooi uitzigt je kan heel erg genieten van de bergen. 
 wij hadden daar een wandeling gemaakt mama heeft als eerste dag haar hoed opgedaan. dat stond heel erg mooi. 
   
isaac zit nu lekker te tekenen. het is een vierkant grasveld met een hek dur omheen. dat hek kun je dichtschuiven en openen en op dat grasveld staat een boom en isaac noemt dat de boktorboom om dat daar gaten in zitten. twee keer enter nog. 
   
   
 it is de eerste keer dat ik tiep op de leptop is dat eigenlijk tot zover al een blog geworden? ik heb leeren tiepen dat heeft papa mij  geleert en dat vind ik leuk. met shift en dan de 7 en dan heb je & zo kun je allemaal tekens maken. nou ik ga stoppen. vind u het leuk om te lezen? dit was aaron blogt het. tot de volgende keer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

STRIJD

DE CHAOS VAN EEN DOORSNEE WEEK

ILLUSTRATIES BIJ DE BIJBEL